marți, 20 noiembrie 2018

Ce am făcut cu țara noastră ?

Am tânjit și am vrut cu disperare să intrăm în comunitatea europeană.


În plus noi am dat UE mult mai mult.
Condițiile pe care UE ni le-au impus au fost clare: Unde greșim ?20.11.2018
Și per total ne merge din rău în mai rău.
- privatizarea avuției naționale;
Ce e de făcut ?

Cine a câștigat că de dat doar noi am dat ?


- competitivitate;

- alinierea justiției la liniile comunității;
- am dat bunurile și industria aproape gratis primului venit;
- am furnizat Europei peste cinci milioane de muncitori ieftini calificați deja;
- am dat acces gratis la o piață de vânzare de dimensiuni considerabile;
- am dat pământ roditor aproape gratis;
- am dat o piață de capital în care investitorii autohtoni au fost desființați aproape în totalitate;
- am dat posibilitatea de a exporta în totalitate profitul generat de afacerile străinilor;
- am dat miliarde de de euro la casa comună UE din care înapoi primim cu țârâita și în condiții draconice aproape nimic;
- am dat suveranitatea;
- am îndeplinit un MCV de doi ani care nu mai piere nici după zece;
- ni se impun condiții draconice de modificare a justiției după chipul și asemănarea minorităților politice și sexuale la putere azi în UE;
- nu am primit nici un fel de acces în spațiul Schengen;
- după unsprezece ani tot nu îndeplinim standardele europene de competitivitate;


20 Noiembrie 2018




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu